تاریخ انتشار: شنبه 31 خرداد 1399 | 08:35 ق.ظ
اراضی کشت موقت در مرودشت سند دار شدند
اراضی کشت موقت در مرودشت سند دار شدند مدیر جهاد کشاورزی مرودشت از صدور اسناد برای اراضی کشت موقت در پلاک های هشت  و ۹ مشهور به اراضی روستای قلعه نو از توابع این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی با بیان اینکه مطابق با مقررات در سال جاری ۱۲ سند به متقاضیان تحویل داده شده است، اظهار کرد: ۲۰ […]

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت از صدور اسناد برای اراضی کشت موقت در پلاک های هشت  و ۹ مشهور به اراضی روستای قلعه نو از توابع این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی با بیان اینکه مطابق با مقررات در سال جاری ۱۲ سند به متقاضیان تحویل داده شده است، اظهار کرد: ۲۰ سند دیگر نیز در حال بررسی است و پس از گذراندن مراحل قانونی به متقاضیان تحویل خواهد شد.
رحیمی بیان کرد:در حال حاضر زارعینی که در مهلت مقرر قانونی تا پایان سال ۱۳۷۰ اسامی آنان به دفترخانه اسناد رسمی عامل معرفی شده و به دلایلی اسناد خود را دریافت نکرده اند با مجوز ستاد مرکزی هیأت های واگذاری زمین اسناد مربوطه به نمایندگی از سوی مالکین مستنکف امضاء و صادر شده است.
رحیمی افزود: مطابق با مقررات اراضی بایر و دایر که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار افراد غیر مالک قرار گرفته و روی زمین ها تا پایان سال ۵۹ کشت کرده اند (‌کشت موقت) به حکم ضرورت به کشاورزان متصرف واگذار شده است.

بهره‌بردارانی که بر اساس قانون کشت موقت، زمین‌های کشاورزی را آباد کرده بودند، برای تغییر سند اراضی وارد عمل شده اند و بدین ترتیب در راستای طرح ملی سنددار کردن اراضی کشت موقت تعیین تکلیف این زمین‌ها آغاز شده است.
وی با بیان اینکه روند سند دار کردن اراضی کشت موقت ادامه دارد، یادآور شد: اسناد صادر شده با حضور مدیر امور اراضی استان فارس امضاء و به نماینده زارعین تحویل شد./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار