تاریخ انتشار: پنجشنبه 29 خرداد 1399 | 09:33 ق.ظ
کارت زرد رشیدی به وزیر نیرو با تذکر کتبی در صحن پارلمان کشور اعلام وصول شد
کارت زرد رشیدی به وزیر نیرو با تذکر کتبی در صحن پارلمان کشور اعلام وصول شد نماینده مردم شهرستان های مرودشت،ارسنجان و پاسارگاد تذکر کتبی خود به اردکانیان در خصوص اقدام فوری و ضرورت رفع مشکل کم آبی، آب شرب روستاهها و مناطق مختلف شهر مرودشت را تقدیم هیات رئیسه مجلس کرد. به گزارش سلام مرودشت، درجلسه علنی صبح دیروز مجلس شورای اسلامی  رشیدی با تذکر کتبی به وزیر راه نسبت […]

نماینده مردم شهرستان های مرودشت،ارسنجان و پاسارگاد تذکر کتبی خود به اردکانیان در خصوص اقدام فوری و ضرورت رفع مشکل کم آبی، آب شرب روستاهها و مناطق مختلف شهر مرودشت را تقدیم هیات رئیسه مجلس کرد.

به گزارش سلام مرودشت، درجلسه علنی صبح دیروز مجلس شورای اسلامی  رشیدی با تذکر کتبی به وزیر راه نسبت به تامین آب شرب مناطق مختلف مرودشت تاکید و خواستار رسیدگی فوری در کمترین زمان ممکن شد.
رشیدی در این تذکر همچنین با اشاره به موج نارضایتی در بین مردم شهرستان مرودشت درخصوص مشکلات پیش آمده در حوزه آب شرب مصرفی،قطع آب و افت فاحش فشار آب در بسیاری از روستاهها و مناطق شهری مرودشت گفت: دغدغه و خواسته جدی مردم شهرستان مرودشت بر سر موضوع انتقال آب از حوزه آبخیزسد درودزن بسیار جدی است و عدم دسترسی به آب شرب بهداشتی سالم صدای مردم را درآورده است.
وی خطاب به رضا اردکانیان. افزود: دهها منطقه شبیه غیزانیه خوزستان در مرودشت وجود دارد که از دسترسی به حداقل ها محرومند، آیا باید مسائل امنیتی شود که آقایان به فکر رفع موانع و مشکلات باشند؟
رشیدی  در بخشی از تذکر خود به وزیر نیرو آورده است: باید آژیر خطر را به صدا در بیاوریم و اعلام نیاز کنیم تا آقایان اقدام کنند؟ وضعیت آب شرب مرودشت فاجعه بار است و به کما رفته و می شود گفت که دچار مرگ مغزی شده چرا با وجود وعده های چند ماه پیش در خصوص افتتاح و بهره برداری از آب شرب سالم به روستاهها و مناطق مختلف شهری اقدامی صورت نمی دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار