تاریخ انتشار: پنجشنبه 29 خرداد 1399 | 08:17 ق.ظ
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در مرودشت
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت:  اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در مرودشت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی از اجرای برنامه های فرهنگی ویژه هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت  عزیز رحیمی اظهار کرد: در هفته جهاد کشاورزی که از بیست و یکم الی بیست هفتم خرداد ماه برگزار شد، با برنامه های فرهنگی از جمله حضور […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی از اجرای برنامه های فرهنگی ویژه هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت  عزیز رحیمی اظهار کرد: در هفته جهاد کشاورزی که از بیست و یکم الی بیست هفتم خرداد ماه برگزار شد، با برنامه های فرهنگی از جمله حضور بر سر قبر شهدا و گلباران قبور شهدا، دیدار با امام جمعه موقت، برنامه کوه پیمایی ، اجرای برنامه های ترویجی در راستای تحقق اهداف سازمانی و برگزاری جلسه با ادارات وابسته هفته جهاد کشاورزی گرامی داشته شد.
به گفته رحیمی، جلسه با ادارات وابسته به میزبانی اداره امور عشایر و در منطقه عشایر نشین کنج کائدی برگزار شد و مسائل و مشکلات عشایر منطقه بررسی شد.

او با بیان اینکه بهره برداران بخش کشاورزی، سربازان پرتلاش جبهه امنیت غذایی کشور هستند، افزود: بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان مرودشت، پیش قراولان و پیشتازان تولید محصولات کشاورزی در استان فارس و کشور هستند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با بیان اینکه بیش از ۴۵ نوع محصول کشاورزی در مرودشت تولید می شودبیان کرد: شاخص ترین محصولات تولیدی شامل گندم، جو، چغندرقند، ذرت علوفه ای، گیاهان دارویی،گوجه فرنگی،سبزی و صیفی جات است.
رحیمی یادآورشد: فرآورده های دامی از جمله محصولاتی است که در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف می شود.

گوشت قرمز،گوشت سفید،تولید تخم‌مرغ و… از جمله تولیدات مهم این شهرستان، در استان و کشور بشمار می رود.

وی اظهار امیدواری کرد که بتوانیم در راستای اهداف متعالی بهره برداران بخش کشاورزی گام های موثری برداریم و خادمان خوبی برای کشاورزان زحمتکش باشیم.

رحیمی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سنگرسازان بی سنگر جهاد سازندگی در دوران هشت سال دفاع مقدس، فرا رسیدن این هفته را به تمامی جهادگران عرصه کشاورزی به ویژه ، تولیدکنندگان و بهره برداران تلاشگر بخش کشاورزی در شهرستان مرودشت تبریک و تهنیت گفت و از همه کسانی که در جهت سربلندی کشور و در راستای شعار جهش تولید و توسعه پایدار بخش کشاورزی منطقه تلاش می کنند، تشکر و قدردانی کرد./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار