تاریخ انتشار: شنبه 24 خرداد 1399 | 09:34 ق.ظ
پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت به مناسبت فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی
پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت به مناسبت فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی رهام‌پیکری معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با صدور پیامی فرا رسیدن هفته جهادکشاورزی را به مدیران،دست اندرکاران، فعالان و بهره برداران بخش کشاورزی تبریک گفت. در این‌پیام آمده است: بسم‌الله الرحمن الرحیم کشاورزى زیربنای توسعه یافتگی در هر کشور است و پیشرفت همه جانبه یک کشور در گرو تلاش های مردان و […]

رهام‌پیکری معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با صدور پیامی فرا رسیدن هفته جهادکشاورزی را به مدیران،دست اندرکاران، فعالان و بهره برداران بخش کشاورزی تبریک گفت.

در این‌پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

کشاورزى زیربنای توسعه یافتگی در هر کشور است و پیشرفت همه جانبه یک کشور در گرو تلاش های مردان و زنان سخت کوشی است که با کار و تلاش در این عرصه توانسته اند نقش مهمی در پیدایش تمدن هاى بزرگ رقم بزنند. ایران اسلامى و بالطبع آن شهرستان زرخیز مرودشت نیز به عنوان پیشانی و صاحب تمدن کهن، داراى پیشینه درخشان در زمینه کشاورزى بوده است.کشاورزی به عنوان بستر امنیت و سلامت غذایی کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است
کشاورزی محور توسعه بوده و توجه به این بخش تضمین کننده استقلال و رهایی از وابستگی به بیگانگان، ایجاد اشتغال وسیع و پایدار و امنیت غذایی جمعیت رو به افزایش کشور است.
اهمیت کشاورزی ، اشتغال و توسعه در استقلال کشور موجب گردید که بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در بدو تشکیل جمهوری اسلامی با فرمان تاریخی خود در ۲۷ خردادماه ۵۸ دستور تشکیل جهاد سازندگی را صادر فرمودند. این فرمان منشا برکاتی در روستاها و جبهه های جنگ تحمیلی گردید. همین امر موجب گردیده که همه ساله این ایام بعنوان هفته جهاد کشاورزی گرامی داشته شود.
روز و هفته جهادکشاورزی فرصت‌معتنمی است تا به تولید کنندگان پرتلاش بخش کشاورزی خدا قوت گفته و زحمات کشاورزان و دامداران عزیز را ارج نهاده و از اینکه در برهه های مختلف با جهاد خود کشور را از وابستگی رهانده و علی رغم مشکلات ناشی از خشکسالی ها و تحریم های ظالمانه در راستای سیاست های اقتصادی کشور گام موثر و مفید برمی دارند، قدردانی نمایم.
بی گمان تلاش بهره برداران مبتنی بر دانش و سیاستهای اعمال شده توسط وزارت جهادکشاورزی و به تبع آن فعالیت های خانواده بزرگ کشاورزی استان فارس و شهرستان مرودشت، نوید بخش جهش تولید در سال زراعی جاری است که گامهای اساسی و مهمی در جهت رشد اقتصادی و حمایت از توسعه پایدار و اشتغال مفید در مناطق روستایی و عشایری و تامین منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق جهش تولید داشته که از این حیث خداوند بزرگ را شاکریم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سنگرسازان بی سنگر جهاد سازندگی در دوران هشت سال دفاع مقدس، فرا رسیدن این هفته را به تمامی جهادگران عرصه کشاورزی به ویژه ، تولیدکنندگان و بهره برداران تلاشگر بخش کشاورزی در شهرستان مرودشت تبریک و تهنیت گفته و از همه کسانیکه در جهت سربلندی کشور و توسعه پایدار بخش کشاورزی منطقه تلاش می کنند، تشکر و قدردانی نمایم.

رهام پیکری
معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار