تاریخ انتشار: شنبه 24 خرداد 1399 | 09:26 ق.ظ
همزمان با سراسر کشور؛ آغاز پنجمین دوره انتخابات مجامع و انتخابات شورای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال احمر مرودشت
همزمان با سراسر کشور؛ آغاز پنجمین دوره انتخابات مجامع و انتخابات شورای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال احمر  مرودشت رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرودشت گفت: پنجمین دوره انتخابات مجامع و انتخابات شورای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال احمر شهرستان مرودشت همزمان با سراسر کشور امروز جمعه ۲۳ خردادماه راس ساعت ۹ صبح با حضور اعضاء و داوطلبان جمعیت هلال احمر آغاز خواهد شد. به گزارش سلام مرودشت دهقانیان اظهار کرد: در این دوره […]

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرودشت گفت: پنجمین دوره انتخابات مجامع و انتخابات شورای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال احمر شهرستان مرودشت همزمان با سراسر کشور امروز جمعه ۲۳ خردادماه راس ساعت ۹ صبح با حضور اعضاء و داوطلبان جمعیت هلال احمر آغاز خواهد شد.

به گزارش سلام مرودشت دهقانیان اظهار کرد: در این دوره از انتخابات اعضاء و داوطلبینی که اسامی آنها ثبت سامانه انتخابات شده و مورد تایید ستاد قرار گرفته می توانند با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر پس از حضور در مجمع با شناخت کافی به کاندیدای مورد نظر خود رای بدهند .
دهقانیان افزود:در این انتخابات اعضاء و داوطلبان از میان نامزدهای شورای اجرایی و بازرسی با برگ تعرفه و طبق آیین نامه انتخابات رای خود را به صندوق خواهند ریخت .
وی خاطرنشان کرد:از میان افراد انتخاب شده ۴ نفر که بالاترین آرای ماخوذه را کسب نمایند بعنوان عضو اصلی شورای اجرایی و دو نفر بعدی بعنوان اعضای علی البدل و یک نفر بعنوان عضو اصلی بازرسی و یک نفر عضو علی البدل و به مدت ۴ سال انتخاب می شوند که با رئیس شعبه و ۲ نفر از کارمندان هلال احمر تشکیل شورای اجرایی را خواهند داد .
رئیس امداد و نجات شهرستان، هدف از این انتخابات علاوه بر انتخاب اعضای شورای اجرایی و بازرسی ۲ نفر از اعضا که بالاترین رای را دارند به مجمع استانی و عضو هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان معرفی می شوند تا با تشکیل مجمع استانی از بین خود بر اساس سهمیه استانی حداقل دو نفر به شورای عالی جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در می آیند./پایگاه خبری #اخبار_مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار