تاریخ انتشار: شنبه 24 خرداد 1399 | 09:07 ق.ظ
رئیس اداره آبخیز داری و منابع طبیعی مرودشت: مرتع داران در مرودشت موظف به مشارکت در مهار آتش سوزی شدند
رئیس اداره آبخیز داری و منابع طبیعی مرودشت: مرتع داران در مرودشت موظف به مشارکت در مهار آتش سوزی شدند رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت گفت: در صورت بروز حریق و عدم مشارکت مرتع داران در مهار آتش سوزی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری می تواند نسبت به ابطال پروانه چرا یا فسخ قرارداد طرح مرتعداری آنان اقدام نماید. به گزارش سلام مرودشت، حمید روستا اظهار کرد: در راستای تبصره دو […]

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت گفت: در صورت بروز حریق و عدم مشارکت مرتع داران در مهار آتش سوزی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری می تواند نسبت به ابطال پروانه چرا یا فسخ قرارداد طرح مرتعداری آنان اقدام نماید.

به گزارش سلام مرودشت، حمید روستا اظهار کرد: در راستای تبصره دو بند ۳۸ شیوه نامه فنی- اجرایی ضوابط و شرایط بهره برداری از مراتع کشور و اجرای طرحهای مرتع داری برنامه حفاظت از مراتع و جلوگیری از عوامل آتش سوزی، همکاری و مشارکت در اطفاء حریق در سطح عرصه های مرتعی وظیفه قانونی هر مرتع دار و یا بهره بردار است که در صورت بروز حریق در مرتع، مرتع دار یا مرتع داران ذینفع، مکلف به اطلاع رسانی و شرکت در اطفاء حریق هستند.
وی با تاکید برضرورت تعامل حداکثری مرتع داران شهرستان مرودشت با ادارات مرتبط، تصریح کرد: ضروری است مرتع داران در هنگام بروز آتش سوزی مراتب را به موقع اطلاع رسانی کنند و مشارکت جدی در مهار آتش سوزی داشته باشند.

با توجه به وضعیت خاص پوشش گیاهی انبوه در سال جاری ، ضروری است، مرتع داران بیش از پیش فعال بوده و در این خصوص نیز اطلاع رسانی به موقع صورت گیرد.
این مقام مسئول از آمادگی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت در طول شبانه روز به منظور دریافت وضعیت‌ مناطق مختلف و بخش های پنجگانه خبرداد و افزود: شماره تلفن ۱۵۰۴بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی مربوط به تخلفات عرصه های منابع طبیعی و آتش سوزی می باشد./ روابط عممومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار