تاریخ انتشار: دوشنبه 19 خرداد 1399 | 08:00 ق.ظ
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: برداشت هویج در مرودشت آغاز شد
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت:  برداشت هویج در مرودشت آغاز شد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: برداشت هویج از ۲۵۵هکتار از اراضی کشاورزی مرودشت آغاز شده است و پیش بینی می شود بیش از ۱۴ هزار تن هویج تولید شود. به گزارش ، سلام مرودشت عزیز رحیمی افزود: کشت هویج درمنطقه در اسفند انجام می شود و برداشت نیز از نیمه های خرداد آغاز شده […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: برداشت هویج از ۲۵۵هکتار از اراضی کشاورزی مرودشت آغاز شده است و پیش بینی می شود بیش از ۱۴ هزار تن هویج تولید شود.
به گزارش ، سلام مرودشت عزیز رحیمی افزود: کشت هویج درمنطقه در اسفند انجام می شود و برداشت نیز از نیمه های خرداد آغاز شده و به مرور بسته به قیمت و نیاز بازار تا تیر و مرداد ماه ادامه دارد.
رحیمی با بیان اینکه از هر هکتار میزان ۵۵تن هویج تولید می شود تصریح کرد: محصول تولیدی به منظور مصرف تازه خوری و استفاده در صنایع تبدیلی به مرکز استان و سایر شهرستانهای همجوار بارگیری و به فروش می رسد.
این مقام مسئول با بیان اینکه هویج در فصل زمستان کشت می شود و بخشی از نیاز آبی خود را از طریق نزولات جوی دریافت می کند، یادآور شد: مزارع هویج با روش های نوین(مه پاش ) آبیاری می شوند که نقش مهمی در کاهش مصرف آب و افزایش بازده این محصول دارد./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار