تاریخ انتشار: یکشنبه 18 خرداد 1399 | 13:44 ب.ظ
رئیس پلیس شهرستان مرودشت خبر داد: خرده فروشان مواد مخدر در دام پلیس مرودشت
رئیس پلیس شهرستان مرودشت خبر داد: خرده فروشان مواد مخدر در دام پلیس مرودشت فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری ۵۵ خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان طی یک ماه گذشته خبر داد. اسماعیل زراعتیان در گفت و گوبا  سلام مرودشت  با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر رده های انتظامی شهرستان […]

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری ۵۵ خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان طی یک ماه گذشته خبر داد.
اسماعیل زراعتیان در گفت و گوبا  سلام مرودشت  با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر رده های انتظامی شهرستان شماری ازمنازل و پاتوق های خرده فروشان موادمخدر را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، نسبت به بازرسی از این مناطق و منازل اقدام کردند.
زراعتیان ادامه داد: ماموران موفق شدند، در این بازرسی ها بیش از ۹ کیلو گرم انواع مواد مخدر را به همراه ۷۹ عدد قرص، ۲۲ حقه وافور ، ۲۲ عدد پایپ کشف و ۵۵ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.
رئیس پلیس مرودشت تصریح کرد: در این طرح تعداد ۴ دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت متعلق به خرده فروشان مواد مخدر که به وسیله آن اقدام به تهیه ، توزیع و جابجایی مواد می کردند، نیز توقیف و به پارکینگ انتقال شد.
این مقام امنیتی در پایان با بیان این که برخورد انتظامی شهرستان با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت مستمر و قاطعانه خواهد بود، از شهروندان خواست، هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت های مجرمانه را در سریعترین زمان ممکن و از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار ماموران پلیس افتادند./پایگاه خبری اخبار مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار