تاریخ انتشار: دوشنبه 12 خرداد 1399 | 08:13 ق.ظ
حریق در کوه های حاجی آباد مرودشت مهار شد
حریق در کوه های حاجی آباد مرودشت مهار شد به گزارش سلام مرودشت با همت نیروهای مردمی، بسیجیان، گروه های کوه نوردی ، گروه آفرود،یگان حفاظت منابع طبیعی، عشایر و سایر دوستداران طبیعت و محیط زیست آتش ارتفاعات حاجی آباد در شهرستان مرودشت خاموش شد. همین گزارش حاکیست: حدود ساعت ۱۴  (یازدهم  خردادماه ۹۹) آتش ارتفاعات کوههای حاجی آباد از بخش مرکزی شهرستان مرودشت […]

به گزارش سلام مرودشت با همت نیروهای مردمی، بسیجیان، گروه های کوه نوردی ، گروه آفرود،یگان حفاظت منابع طبیعی، عشایر و سایر دوستداران طبیعت و محیط زیست آتش ارتفاعات حاجی آباد در شهرستان مرودشت خاموش شد.

همین گزارش حاکیست: حدود ساعت ۱۴  (یازدهم  خردادماه ۹۹) آتش ارتفاعات کوههای حاجی آباد از بخش مرکزی شهرستان مرودشت حوالی غار ممتاز نزدیک به دره را درنوردید که با فراخوان عمومی ، حرکت نیروهای مردمی،انجمن های مردم‌نهاد،گروههای کوهنوردی، بسیحیان‌ منطقه و شماری از طبیعت دوستان و دوستداران‌محیط زیست شهرستان مرودشت بسوی منطقه وقوع حادثه با سرعت هرچه تمام تر آغاز شد.

در این مدت با تلاش نیروهای مردمی و یگان حفاظت آتش بخش‌هایی از منطقه کنترل شد اما برای خاموش کردن آتش در مناطق سخت گذر با شیب تند نیازمند کمک های بیشتر احساس شد که با هماهنگی انجام شده ، مردم و عوامل حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی وارد منطقه آتش سوزی شدند و با هماهنگی و انسجام، سرانجام لهیب آتش در ارتفاعات حاجی آباد مهار شد.

تا عصر روز یکشنبه نیز لکه‌هایی باقی مانده از خاکسترها با تلاش نیروهای مستقر در منطقه به طور کامل خاموش و پس از بازدید کارشناسان منابع طبیعی و محیط زیست، مهار آتش اعلام‌نهایی شد./پایگاه خبری اخبار مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار