تاریخ انتشار: دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 | 11:00 ق.ظ
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: در جامعه کنونی روابط عمومی ها به جایگاه واقعی خود دست یافته اند
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: در جامعه کنونی روابط عمومی ها به جایگاه واقعی خود دست یافته اند مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: در سال جهش تولید، هر واحد تولیدی، سازمان دولتی و یا بخش خصوصی به منظور آگاهی بخشی در راس آن به یک روابط عمومی قدرتمند نیاز خواهد داشت. به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی با بیان اینکه انعکاس میزان عملکرد و فعالیت سازمان ها و ادارات مختلف و برقراری […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: در سال جهش تولید، هر واحد تولیدی، سازمان دولتی و یا بخش خصوصی به منظور آگاهی بخشی در راس آن به یک روابط عمومی قدرتمند نیاز خواهد داشت.
به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی با بیان اینکه انعکاس میزان عملکرد و فعالیت سازمان ها و ادارات مختلف و برقراری ارتباطات دو سویه برون و درون سازمانی از مهمترین نیاز یک سازمان متعالی است، افزود: وظیفه خطیر آگاهی بخشی و شفاف سازی بر عهده روابط عمومی است.
او گفت: روابط عمومی به عنوان ابزار مهم در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی نقش اساسی دارد و خوشبختانه در جامعه کنونی روابط عمومی به جایگاه واقعی خود دست یافته است و مورد حمایت و نگاه ویژه مدیران قرار گرفته است.
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت ابراز کرد: امروزه با توجه به تبادل سریع اطلاعات در فضای مجازی و دسترسی آسان و سریع به اطلاعات نقش روابط عمومی بسیار پررنگ تر شده است.
وی ضمن تبریک به همه فعالان و روابط عمومی های ادارات تابعه یادآور شد: نامگذاری روزی به نام ارتباطات و روابط عمومی نشان دهنده اهمیت و جایگاه و نقش روابط عمومی است./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار