تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 | 11:10 ق.ظ
یکصد هزار هکتار از مزارع مرودشت در آستانه برداشت قرار دارند
یکصد هزار هکتار از مزارع مرودشت در آستانه برداشت قرار دارند مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: یکصد هزار هکتار مزارع گندم، جو، کلزا و خاکشیر در مرودشت در مراحل پایانی داشت و در آستانه برداشت هستند. به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی اظهار کرد: با نزدیک شدن به فصل برداشت،در جلسه ای با حضور فرماندار ویژه مرودشت، ساماندهی ماشین آلات برداشت و حضور به موقع […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: یکصد هزار هکتار مزارع گندم، جو، کلزا و خاکشیر در مرودشت در مراحل پایانی داشت و در آستانه برداشت هستند.
به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی اظهار کرد: با نزدیک شدن به فصل برداشت،در جلسه ای با حضور فرماندار ویژه مرودشت، ساماندهی ماشین آلات برداشت و حضور به موقع ماشین آلات، تعیین مراکز خرید گندم، جو و کلزا، چگونگی حضور عوامل تشخیص و ذیحساب در مراکز خرید بررسی شد و هماهنگی لازم صورت گرفت.
اوبا اشاره به پراکنش مناسب مراکز خرید در شهرستان افزود: ۱۸ مرکز خرید پس از دریافت کد خرید و دستورالعمل جدید نحوه ی خرید توافقی گندم دوروم فعال خواهند شد.
رحیمی با اشاره به اینکه رها سازی آب و بارندگی های مناسب بهاره، رونق دیم زار ها را در برداشته است، تصریح کرد: بدیهی است نسبت به سال گذشته مدت زمان بیشتری درگیر برداشت هستیم و تامین سوخت ماشین آلات تا پایان برداشت در دستور کار قرار دارد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با بیان اینکه امکان خرید گندم توسط بخش خصوصی نیز فراهم است، افزود: این بخش در صورت داشتن انبار، باسکول، محصور بودن محوطه،نصب دوربین، امکانات نرم افزاری و دریافت کد خرید می تواند خرید کند.
این مقام مسئول با بیان اینکه ساعات کار برداشت از هفت صبح تا ۲۲ تعیین شده است، یادآور شد: به منظور کیفیت برداشت وکاهش ریزش محصول نظارت بر کمباین های در حال برداشت از اولویت های مدیریت جهاد کشاورزی و مراکز جهاد کشاورزی بخش ها خواهد بود./روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار