تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 | 10:56 ق.ظ
درخشش نوجوان دختر مرودشتی در رقابت های کاتای انفرادی(مجازی) کشور در سال ۹۹
درخشش نوجوان دختر مرودشتی در رقابت های کاتای انفرادی(مجازی) کشور در سال ۹۹ رقابت های کاراته، قهرمانی دختران نوجوان در کشور که بصورت مجازی در حال برگزاری است، همچنان داغ است و بیشتر قهرمانان و مدال آوران این رشته رزمی خود را در اوج آمادگی برای رقابت های پساکرونا آمده می کنند. به گزارش سلام مرودشت، رقابت های انفرادی کاراته دختران نوجوان کشور (کاتا)، سه شنبه بیست و […]

رقابت های کاراته، قهرمانی دختران نوجوان در کشور که بصورت مجازی در حال برگزاری است، همچنان داغ است و بیشتر قهرمانان و مدال آوران این رشته رزمی خود را در اوج آمادگی برای رقابت های پساکرونا آمده می کنند.


به گزارش سلام مرودشت، رقابت های انفرادی کاراته دختران نوجوان کشور (کاتا)، سه شنبه بیست و سوم  اردیبهشت ماه با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد و کاتا روی مرودشتی “فائزه سجادیان” نخستین مدال کشوری خود را با مربیگری خواهران “آسیه و مژده مردانی” کسب کرد.
“فائزه سجادیان” توانست با غلبه بر حریفان خود از استان های مختلف، پس از نیلوفر ذاکری از استان اصفهان و هانیا پناهی نماینده کردستان، عنوان سومی رقابت های مجازی کاتای انفرادی دختران نوجوان کشور را از آن خود کند .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار