تاریخ انتشار: دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 | 10:49 ق.ظ
واحد های راکد و نیمه فعال در مرودشت احیا می شوند
واحد های راکد و نیمه فعال در مرودشت احیا می شوند مسئول صنایع مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: طرح های دارای پروانه بهره برداری راکد و نیمه فعال شناسایی و پس از مطرح شدن در کمسیون رفع موانع تولید نسبت به فعال شدن طرح های مذکور اقدام خواهد شد. به گزارش سلام مرودشت، سید فاطمه زارع با بیان اینکه فعال کردن واحد های غیر فعال […]

مسئول صنایع مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: طرح های دارای پروانه بهره برداری راکد و نیمه فعال شناسایی و پس از مطرح شدن در کمسیون رفع موانع تولید نسبت به فعال شدن طرح های مذکور اقدام خواهد شد.
به گزارش سلام مرودشت، سید فاطمه زارع با بیان اینکه فعال کردن واحد های غیر فعال و نیمه فعال از شاخص های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است، اظهار کرد: برابر با شاخص تعیین شده، حداقل ۲۵ درصد واحد های مذکور شناسایی و با برگزاری جلسات با متقاضیان و بررسی نوع مشکل به منظور برطرف شدن موانع تولید برنامه ریزی خواهد شد.
زارع افزود: صاحبان طرح های راکد و نیمه فعال می توانند به جهاد کشاورزی درخواست خود را ارائه دهند و درخواست آنان بررسی و در کمسیون تسهیل مطرح خواهد شد.
این کارشناس ابراز کرد: طرح های مطرح شده در کمسیون شهرستانی که با حضور فرماندار، واحد های مشکل دار، ارگانی که با آن مشکل دارد، ارگان صادر کننده مجوز و ..‌.بررسی و در صورت برطرف شدن مشکل فعال خواهد شد.
وی یادآور شد: در صورتی که مشکلات موجود مرتفع نشود، طرح مشکل دار به ستاد تسهیل استانی ارجاع و در کمیته استانداری بررسی خواهد شد.
زارع با بیان اینکه احیا واحدهای غیر فعال نیازمند تخصیص سرمایه در گردش است، تصریح کرد: با احیای واحد های مذکور علاوه بر دستیابی به اهداف جهش تولید، موجبات ایجاد اشتغال دائمی و موقت نیز فراهم خواهد شد./ روابط عمومی جهاد کشاورزی مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار