تاریخ انتشار: جمعه 12 اردیبهشت 1399 | 18:58 ب.ظ
امداد رسانی به عشایر آسیب دیده از سیل در مرودشت
امداد رسانی به عشایر آسیب دیده از سیل در مرودشت امداد رسانی به عشایر آسیب دیده از سیل در مرودشت رئیس اداره امور عشایر شهرستان مرودشت گفت: با توجه به بارش شدید باران و جاری شدن سیل از روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دهم و یازدهم اردیبهشت، ۴۰ خانوار عشایری و ۶۰۰۰ راس دام گرفتار در سیل در مناطق مختلف شهرستان امداد رسانی شدند. به گزارش […]

امداد رسانی به عشایر آسیب دیده از سیل در مرودشت

رئیس اداره امور عشایر شهرستان مرودشت گفت: با توجه به بارش شدید باران و جاری شدن سیل از روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دهم و یازدهم اردیبهشت، ۴۰ خانوار عشایری و ۶۰۰۰ راس دام گرفتار در سیل در مناطق مختلف شهرستان امداد رسانی شدند.
به گزارش سلام مرودشت، مجتبی حبیب اللهی اظهار کرد: در پی بارندگی سامانه بارشی اخیر، برای برخی از عشایر ساکن در مناطق کامفیروز، درودزن و تنگ خشک سیوند مشکلاتی بوجود آمد که با هماهنگی با ادارات مختلف شهرستان به آنها امدادرسانی شد.
او افزود: از صبح روز پنجشنبه یازدهم اردیبهشت با تشکیل سه تیم امدادی متشکل از اداره امور عشایر، جهاد کشاورزی، هلال احمر، اداره دامپزشکی با همکاری نیروهای بخشداری ها به مناطق مختلف در محل سکونت عشایر اعزام و کار امداد رسانی را آغاز کردند.
حبیب اللهی با بیان اینکه علاوه بر سیل، خطر سرما و ابگرفتگی چادرها نیز وجود داشت تصریح کرد: پتو، نایلون و نان از جمله اقلام توزیع شده در بین عشایر بود.
این مقام مسئول ابراز کرد: مطابق با پیش بینی هواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها و احتمال جاری شدن دوباره سیل، مشکلات موجود هنوز مرتفع نشده و نیروهای امدادی و تیم های عملیاتی آمادگی دارند در صورت ادامه بارندگی ها و تا عادی شدن شرایط به عشایر امداد رسانی کنند.
وی ضمن هشدار جدی به عشایر در مناطق مختلف شهرستان از آنان خواست توصیه های سازمان هواشناسی را جدی گرفته و از تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.
رئیس اداره امور عشایر شهرستان مرودشت با اشاره به میزان بارندگی سامانه اخیر در مناطق مختلف شهرستان یاداور شد: در این بارش ها در بخش درودزن ۴۹ میلی متر و بخش مرکزی (ایستگاه تخت جمشید) ۴۱ میلی متر بارندگی گزارش شده است‌./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار