تاریخ انتشار: دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 | 11:31 ق.ظ
کشف کالای قاچاق ۷۰۰ میلیونی در مرودشت
کشف کالای قاچاق ۷۰۰ میلیونی در مرودشت فرمانده نیروی انتظامی مرودشت گفت: ماموران پاسگاه انتظامی تخت جمشید شهرستان مرودشت با توقیف یک دستگاه وانت مزدا، ۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف کردند. به گزارش سلام مرودشت، اسماعیل زراعتیان افزود: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح شهرستان، ماموران پاسگاه انتظامی تخت جمشید مرودشت حین گشت زنی به یک وانت […]

فرمانده نیروی انتظامی مرودشت گفت: ماموران پاسگاه انتظامی تخت جمشید شهرستان مرودشت با توقیف یک دستگاه وانت مزدا، ۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف کردند.

به گزارش سلام مرودشت، اسماعیل زراعتیان افزود: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح شهرستان، ماموران پاسگاه انتظامی تخت جمشید مرودشت حین گشت زنی به یک وانت مزدا مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی اظهار کرد: ماموران پس از بازرسی دقیق از خودرو، ۵۵ شل نوشابه‌های نیرو زای غیر مجاز، ۳۰ کیلوگرم بادام، مواد خوراکی و مواد شوینده خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

این مقام انتظامی در این راستا به دستگیری یک نفر متهم و توقیف خودرو اشاره و اظهارکرد: طبق برآورد کارشناسان ارزش این مقدار کالای قاچاق، ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
“زراعتیان” از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و اقلام غیرمجاز مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و نظرات، انتقادها و پیشنهادهای خود در خصوص عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷در میان بگذارند ./ پایگاه خبری اخبار مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار