تاریخ انتشار: یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 | 18:42 ب.ظ
کشت گوجه فرنگی در نقش رستم آغاز شد
کشت گوجه فرنگی در نقش رستم آغاز شد کارشناس سبزی و صیفی مرکز جهاد کشاورزی نقش رستم از آغاز کشت مکانیزه (کشت مستقیم بذری) و کشت نشایی گوجه فرنگی در این منطقه خبر داد و گفت: پیش بینی می شود بیش از ۶۰۰ هکتار گوجه فرنگی در منطقه نقش رستم کشت شود. به گزارش سلام مرودشت، محمد باقر مردانی افزود: کشت گوجه فرنگی […]

کارشناس سبزی و صیفی مرکز جهاد کشاورزی نقش رستم از آغاز کشت مکانیزه (کشت مستقیم بذری) و کشت نشایی گوجه فرنگی در این منطقه خبر داد و گفت: پیش بینی می شود بیش از ۶۰۰ هکتار گوجه فرنگی در منطقه نقش رستم کشت شود.
به گزارش سلام مرودشت، محمد باقر مردانی افزود: کشت گوجه فرنگی در این منطقه از اوایل اردیبهشت ماه آغاز و تا خرداد ماه ادامه دارد.
او بیان کرد: پیش بینی می شود از این سطح بیش از ۳۶ هزار تن گوجه فرنگی تولید و روانه بازار مصرف شود.
مردانی با بیان اینکه کشت محصولات صیفی مصرف زیاد اب را در پی دارد، خاطر نشان کرد: تمام سطوح زیر کشت گوجه فرنگی با استفاده از روش های نوین (آبیاری تیپی )آبیاری می شود.
این کارشناس با تاکید بر اینکه دولت هیچ برنامه ای برای خرید محصولات مازاد ندارد، اظهار کرد: با اطلاع رسانی های انجام شده مبنی بر کاهش سطوح زیر کشت پیش بینی می شود سطح زیر کشت نسبت به سال گذشته کاهش یابد./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار