تاریخ انتشار: یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 | 18:23 ب.ظ
۷۷۵ فرصت شغلی در بخش کشاورزی مرودشت ایجاد می شود
۷۷۵ فرصت شغلی در بخش کشاورزی مرودشت ایجاد می شود مسئول طرح و برنامه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: توسعه گلخانه ها و پرورش قارچ خوراکی، حوزه دام، صنایع کشاورزی، خرید انواع ماشین آلات کشاورزی، مشاغل خانگی و … زمینه های مورد نظر به منظور ایجاد اشتغال در سال جاری است. به گزارش سلام مرودشت، عبدالحمید محمودی اظهار کرد: با برنامه ریزی های در […]

مسئول طرح و برنامه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: توسعه گلخانه ها و پرورش قارچ خوراکی، حوزه دام، صنایع کشاورزی، خرید انواع ماشین آلات کشاورزی، مشاغل خانگی و … زمینه های مورد نظر به منظور ایجاد اشتغال در سال جاری است.
به گزارش سلام مرودشت، عبدالحمید محمودی اظهار کرد: با برنامه ریزی های در دست اقدام، از مجموع سهمیه ابلاغی به شهرستان برای ۶۱۳ نفر به صورت موقت و برای ۱۶۲ نفر به صورت دائم فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.
محمودی خطاب به متقاضیان ایجاد مشاغل فصلی بیان کرد: ثبت اشتغال فصلی (موقت ) که برای ایجاد آن از منابع تسهیلاتی استفاده می شود، انعقاد قراداد بیمه در قالب بیمه روستایی و عشایری نیز صورت خواهد گرفت.
او با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۶۰ درصد سهمیه ابلاغی در حوزه های مختلف کشاورزی و ادارات وابسه تحقق یافته است، تصریح کرد: در سال جهش تولید در صدد هستیم با بهره گیری از همه امکانات موجود سهمیه ابلاغی به شهرستان را محقق کنیم .
محمودی ابراز کرد در صورتی که به واحد‌های نیمه فعال و راکد در شهرستان که به دلیل کمبود نقدینگی و مشکلات بازار تعطیل هستند حمایت مالی شوند و به ظرفیت کل تولید برسند اشتغال پایدار و موقت افزایش خواهد یافت./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار