تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 فروردین 1399 | 11:39 ق.ظ
حمله کفتار به پسر بچه مرودشتی
حمله کفتار به پسر بچه مرودشتی به گزارش سلام مرودشت ، ابوالحسن کشاورز رئیس اداره حفاظت محیط زیست مرودشت اظهار کرد: با توجه به انتشار کلیپی مبنی بر حمله یک قلاده کفتار به پسر بچه‌ای در روستای دره باد از توابع شهرستان مرودشت، با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خانواده‌ای که در دامنه ارتفاعات منطقه مشغول تفریح بودند با حمله […]

به گزارش سلام مرودشت ، ابوالحسن کشاورز رئیس اداره حفاظت محیط زیست مرودشت اظهار کرد: با توجه به انتشار کلیپی مبنی بر حمله یک قلاده کفتار به پسر بچه‌ای در روستای دره باد از توابع شهرستان مرودشت، با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خانواده‌ای که در دامنه ارتفاعات منطقه مشغول تفریح بودند با حمله کفتار مواجه شدند و پدر و پسر خانواده به صورت سطحی زخمی شدند.

او افزود: با حضور مردم محلی و ایجاد فضای ملتهب، یکی از اهالی با اسلحه ساچمه زنی کفتار را از پای در آورد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مرودشت تصریح کرد: با توجه به اینکه رویکرد‌های دیگر از جمله شلیک تیر هوایی و ایجاد سر و صدا برای فراری دادن حیوان مناسب‌تر بود و با در نظر گرفتن شرایط واقعه، فرد متخلف شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی موضوع در دست بررسی است.

کشاورز همچنین با بیان اینکه در حوالی همین منطقه چوپانی نیز در چند روز گذشته مورد حمله خرس واقع شده بود، افزود: این فرد که صدمه جدی به او وارد نشده و از ناحیه پا آسیب دید بوسیله یگان حفاطت محیط زیست از خانواده او دلجویی شد.

حضور در طبیعت با احتمال مواجه شدن با حیوانات وحشی همراه است. به همین دلیل از روستائیان و طبیعت گردان درخواست می‌شود از ورود به مناطق ناشناخته پرهیز و در مسیر پیاده روی با ایجاد سر و صدا حضور خود را به منظور متواری کردن جانوران اعلام و همچنین در مواجه با حیوان وحشی از تحریک آن خودداری کنند./باشگاه خبرنگاران جوان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار