تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 فروردین 1399 | 10:30 ق.ظ
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: کشت گوجه فرنگی در مرودشت آغاز شد
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: کشت گوجه فرنگی در مرودشت آغاز شد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از آغاز کشت گوجه فرنگی نشایی در این شهرستان خبر داد و گفت: کشت نشایی گوجه فرنگی از فروردین آغاز و تا خرداد ماه  ادامه خواهد داشت. به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی افزود: بر اساس نتایج حاصل از طرح خود اظهاری سطوح زیر  کشت که در مهر ماه سال […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از آغاز کشت گوجه فرنگی نشایی در این شهرستان خبر داد و گفت: کشت نشایی گوجه فرنگی از فروردین آغاز و تا خرداد ماه  ادامه خواهد داشت.

به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی افزود: بر اساس نتایج حاصل از طرح خود اظهاری سطوح زیر  کشت که در مهر ماه سال جاری از کشاورزان گرفته شد، پیش بینی می شود بیش از ۳۵۰۰ هکتار گوجه فرنگی در این شهرستان کشت شود.

او با بیان اینکه ۲۲۰۰ هکتار گوجه فرنگی به شهرستان ابلاغ شده است، بیان کرد: گوجه کاران به منظور پیشگیری از ضررهای  ناشی از تولید مازاد گوجه فرنگی باید سطوح زیر کشت خود را مدیریت کنند و ضرر و زیان بی توجهی نسبت به سطوح ابلاغی به شهرستان متوجه بهره بردان خواهد بود زیرا خرید حمایتی گوجه فرنگی در دستور کار نیست.

رحیمی به بیان مشکلات خرید گوجه فرنگی این شهرستان در سال گذشته پرداخت و افزود:  بیش از ۴۰ واحد صنایع تبدیلی گوجه فرنگی در مرودشت، وجود دارد که در سال گذشته جوابگوی خرید گوجه فرنگی تولیدی در شهرستان نبودند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با تاکید بر اینکه کشاورزان باید قبل از کشت محصولات صیفی با کارشناسان مسئول پهنه مشورت کنند،  خطاب به بهره برداران افزود: دولت در سال جاری هیچ برنامه ای برای خرید محصولات مازاد بر نیاز ندارد./روابط عمومی جهاد کشاورزی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار