تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 فروردین 1399 | 10:27 ق.ظ
ایمن سازی ۵۶۰ باب استخر کشاورزی در مرودشت
ایمن سازی ۵۶۰ باب استخر کشاورزی در مرودشت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت  از لزوم ایمن سازی استخر های کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش های صورت گرفته از مجموع ۱۱۵۴ باب استخر ذخیره آب کشاورزی تاکنون تعداد ۵۶۰  استخر، حصارکشی و ایمن سازی شده است . به گزارش سلام مرودشت، عزیزرحیمی با اشاره به پیشرویی فصل گرما و […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت  از لزوم ایمن سازی استخر های کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش های صورت گرفته از مجموع ۱۱۵۴ باب استخر ذخیره آب کشاورزی تاکنون تعداد ۵۶۰  استخر، حصارکشی و ایمن سازی شده است .

به گزارش سلام مرودشت، عزیزرحیمی با اشاره به پیشرویی فصل گرما و احتمال استفاده از استخر ها و وقوع حوادث ناگوار  در سال های پیش افزود: با پیگیری های صورت گرفته حصار کشی همه استخر های کشاورزی در دستور کار قرارگرفته است و در همین راستا  برای مالکان استخر های ذخیره آب که هیچ اقدامی برای ایمن سازی انجام نداده اند اخطار کتبی صادر شده است.

وی ضمن هشدار جدی به صاحبان استخر های کشاورزی بیان کرد: مالکان باید هر چه سریعتر نسبت به رعایت اقدامات ایمنی در استخر های مذکور اقدام کنند و مسئولیت عدم توجه، بر عهده مالک استخر است.

رحیمی با تاکید بر اینکه شناکردن در استخر های کشاورزی ممنوع است، خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبات کمیته “جامعه ایمن”، فنس‌کشی، نصب تابلو‌های هشدار دهنده در همه جهات، ایجاد جان پناه در کناره و نصب نردبان‌های شناور در استخرهای کشاورزی  ضروری است.

این مقام مسئول با بیان ضرورت احداث استخر های ذخیره آب به منظور بالابردن بهره وری آب اظهار کرد: استخر هایی که با اعتبارات دولتی و در قالب سیستم آبیاری های نوین احداث می شوند در صورت عدم  فنس کشی و تجهیزات حفاظتی تایید نمی شوند و اعتبار بلاعوض دولتی را دریافت نمی کنند.

مدیرجهاد کشاورزی مرودشت تصریح کرد: استخرهایی که به صورت خود اجرایی احداث می شوند نیز باید از جهاد کشاورزی مجوز کسب کنندو موارد ایمنی استخر را رعایت کنند.

کمیته “جامعه ایمن” در راستای ارتقاء سطح آگاهی مردم از عوامل کاهش بروز حوادث و کاهش سوانح فعالیت می کند.روابط عمومی جهاد کشاورزی مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار