تاریخ انتشار: شنبه 23 فروردین 1399 | 09:12 ق.ظ
رئیس اداره آب و خاک جهاد کشاورزی مرودشت:تامین اعتبار پروژه های آبیاری تحت فشار در مرودشت
رئیس اداره آب و خاک جهاد کشاورزی مرودشت:تامین اعتبار پروژه های آبیاری تحت فشار در مرودشت پروژه های آبیاری نوین در مرودشت تامین اعتبار شد رئیس اداره آب و خاک مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: یارانه پروژه های آبیاری نوین برای پروژه های دارای صورتجلسه تحویل موقت، قراردادهای اجرای آبیاری نوین ثبت شده در سامانه تحت وب و قراردادهای جدید به صورت نقدی تامین اعتبار شد. به گزارش سلام مرودشت […]

پروژه های آبیاری نوین در مرودشت تامین اعتبار شد

رئیس اداره آب و خاک مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: یارانه پروژه های آبیاری نوین برای پروژه های دارای صورتجلسه تحویل موقت، قراردادهای اجرای آبیاری نوین ثبت شده در سامانه تحت وب و قراردادهای جدید به صورت نقدی تامین اعتبار شد.
به گزارش سلام مرودشت مرودشت، مهدی باصری افزود: به منظور گسترش روش های نوین آبیاری و با پیگیری های متعدد، در حال حاظر مبلغ ۲۴ میلیارد تومان به حساب صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان به منظور اجرای این پروژه ها واریز شده است و مجریان می توانند بدون دغدغه خاطر نسبت به اجرای پروژه ها اقدام کنند.
او با بیان اینکه بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز تا چند روز آینده به حساب صندوق واریز خواهد شد، تاکید کرد: مطابق برنامه قبلی اولویت پرداخت به پروژه های دارای صورتجلسه تحویل موقت خواهد بود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای پروژه ها به صورن شناور است، تصریح کرد: هیچ محدودیتی در اجرای طرح های آبیاری تحت فشار در شهرستان مرودشت وجود ندارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از فرصت به وجود آمده جهت تجهیز زمین های خود به سیستم های آبیاری نوین استفاده کنند./ روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار