تاریخ انتشار: جمعه 22 فروردین 1399 | 02:02 ق.ظ
شناسایی و دستگیری متخلفان اراضی ملی در مرودشت
شناسایی و دستگیری متخلفان اراضی ملی در مرودشت با هوشیاری ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت متخلفان اراضی ملی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش سلام مرودشت ، حمید روستا رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت  گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر تصرف بخشی از اراضی ملی در بخش ابرج روستای کندازی […]

با هوشیاری ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت متخلفان اراضی ملی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سلام مرودشت ، حمید روستا رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت  گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر تصرف بخشی از اراضی ملی در بخش ابرج روستای کندازی این شهرستان، بلافاصله نیرو‌های یگان حفاظت به منطقه اعزام و موفق به شناسایی و دستگیری متخلفان شدند.

او، بیان کرد: متخلفان با کاشت نهال گردو در این اراضی اقدام به تصرف اراضی مذکور کرده بودند که با تلاش به موقع نیرو‌های منابع طبیعی و همکاری عوامل انتظامی نهال‌های کاشته شده از زمین خارج و این بخش از اراضی ملی آزاد و به بیت المال بازگردانده شد.

روستا، تصریح کرد: با هرگونه تخلفی در محدوده اراضی ملی برخورد قاطع و قانونی می‌شود و ماموران یگان حفاظت تمام اوقات برای حفاظت از عرصه‌های ارزشمند منابع طبیعی در حالت آماده باش هستند./باشگاه خبرنگاران جوان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار