تاریخ انتشار: دوشنبه 18 فروردین 1399 | 03:54 ق.ظ
زنگ خطر بیماری کرونا در شهرستان مرودشت به صدا در آمد
زنگ خطر بیماری کرونا در شهرستان مرودشت به صدا در آمد سرپرست شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی مرودشت افزود: در صورت عدم رعایت بهداشت فردی و خروج غیر ضروری از منزل در روز های آینده ضمن افزایش مبتلایان و شیب صعودی این بیماری دچار بحران تخت بیمارستانی نیز خواهیم شد. به گزارش سلام مرودشت ، سرپرست این شبکه گفت: با توجه افزایش مبتلایان به بیماری کرونا […]

سرپرست شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی مرودشت افزود: در صورت عدم رعایت بهداشت فردی و خروج غیر ضروری از منزل در روز های آینده ضمن افزایش مبتلایان و شیب صعودی این بیماری دچار بحران تخت بیمارستانی نیز خواهیم شد.

به گزارش سلام مرودشت ، سرپرست این شبکه گفت: با توجه افزایش مبتلایان به بیماری کرونا جدید در شهرستان مرودشت زنگ خطر در این شهرستان به صدا در آمد.

دکتر مجید اکبرزاده ادامه داد: با پیگیری های این شبکه از افراد مبتلایان در روز های اخیر که باعث افزایش و شیب صعودی نمودار این بیماری در شهرستان شده این افراد متاسفانه حضور در مراسماتی مانند چهارشنبه سوری، مهمانی های خانوادگی و بازدید عیدانه داشته اند.

او تاکید کرد: قطع زنجیره این بیماری فقط با ماندن در خانه و پرهیز از خروج غیر ضروری از منزل امکان پذیر میباشد.

دکتر اکبرزاده با تاکید بر منتشر شدن مطالب غیر واقعی و کذب در برخی از سایت های غیر رسمی از همشهریان در خواست کرد اخبار و آمار مربوط به حوزه سلامت را فقط از منابع معتبر سایت دانشگاه علوم پزشکی و روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت جویا شوند./ روابط عمومی شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار