تاریخ انتشار: دوشنبه 18 فروردین 1399 | 01:54 ق.ظ
ثبت خسارت محصولات کشاورزی به صورت غیر حضوری در مرودشت
ثبت خسارت محصولات کشاورزی به صورت غیر حضوری در مرودشت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت : بهره برداران اعم از زراعی، دامی، باغی خسارت دیده از سرمای سوم فرودین ۱۳۹۹ می توانند بدون مراجعه به شعب از طریق سامانه جامع بیمه کشاورزی خسارت خود را ثبت کنند. به گزارش سلام مرودشت ، عزیز رحیمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت اظهار کرد:  به منظور کاهش […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت : بهره برداران اعم از زراعی، دامی، باغی خسارت دیده از سرمای سوم فرودین ۱۳۹۹ می توانند بدون مراجعه به شعب از طریق سامانه جامع بیمه کشاورزی خسارت خود را ثبت کنند.

به گزارش سلام مرودشت ، عزیز رحیمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت اظهار کرد:  به منظور کاهش تردد و جلوگیری از انتشار کرونا ویروس اقداماتی از سوی مدیریت شعب بانک‌های کشاورزی برای ثبت خسارت کشاورزان و دامداران به صورت غیرحضوری در حال انجام است.

او، افزود : متقاضی پس از ورود به صفحه اصلی سامانه جامع بیمه کشاورزی به آدرس (cs.sabka.ir) گزینه ورود به عنوان مشتری (ورود اطلاعات کد ملی و تاریخ تولد و  نام) را انتخاب کند.

رحیمی بیان کرد : پس از آن گزینه ورود به سامانه و انتخاب آیتم پورتال مشتریان و گزینه خسارت‌های من، در پایان با انتخاب گزینه ثبت خسارت جدید، خسارت خود را ثبت و تایید کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت افزود: از آن جا که رخداد‌هایی مانند سیل، تگرگ، سرمازدگی و طوفان در فصل بهار اجتناب ناپذیر است از بهره برداران درخواست می شود در زمان مناسب نسبت به بیمه محصولات کشاورزی خود اقدام کنند ./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار