تاریخ انتشار: یکشنبه 25 اسفند 1398 | 09:42 ق.ظ
حضور فعال زنان کارآفرین بخش کشاورزی شهرستان مرودشت جهت مقابله با کرونا
حضور فعال زنان کارآفرین بخش کشاورزی شهرستان مرودشت جهت مقابله با کرونا مکرمی گفت: با هدف مبارزه با ویروس کرونا بانوان شاغل در تعاونی «کارآفرینان خونه به خونه» با مشارکت مالی سهامداران صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی در مرودشت اقدام به تولید ۳۰ هزار دست لباس و ماسک کردند. به گزارش سلام مرودشت ،  «مرضیه مکرمی» گفت: با ورود کرونا و مشکلات کمبود اقلام بهداشتی […]
مکرمی گفت: با هدف مبارزه با ویروس کرونا بانوان شاغل در تعاونی «کارآفرینان خونه به خونه» با مشارکت مالی سهامداران صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی در مرودشت اقدام به تولید ۳۰ هزار دست لباس و ماسک کردند.

به گزارش سلام مرودشت ،  «مرضیه مکرمی» گفت: با ورود کرونا و مشکلات کمبود اقلام بهداشتی و تجهیزات مورد نیاز و افزایش تقاضا برای ماسک و لباس از هفته های گذشته تعاونی کارآفرینان خونه به خونه اقدام به ثبت سفارش و تولید این تعداد لباس برای بیمارستان های استان فارس کرده اند.

مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان جهاد کشاورزی مرودشت اظهار کرد: بانوان عضو تعاونی با مشارکت مالی سهامداران صندوق حمایت ازتوسعه فعالیت های کشاورزی و یک صندوق دیگر و با برند «نوین طب» در قالب تعاونی «کارآفرینان خونه به خونه» این فعالیت جهادی را به صورت شبانه روزی انجام می دهند.

او  با اشاره به اینکه این بانوان اقدام به تولید ۳۰ هزار دست لباس و ماسک در این کارگاه که دارای مجوز بهداشتی است، کردند، اضافه کرد: امید است با همت جهادی و تلاش شبانه روزی بانوان بتوانیم گام موثری در تامین بخشی از نیاز پوشاک و ماسک بیمارستان ها برداریم.

مکرمی یادآور شد: در شهرستان مرودشت ۴۶ صندوق خرد زنان روستایی فعالیت می کنند که ۳۶ صندوق، عضو صندوق حمایت از فعالیت های کشاورزی هستند. /شبستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار