تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11:57 ق.ظ
فرماندار ویژه مرودشت: دانشگاه آزاد نیاز به احیاء دارد
فرماندار ویژه مرودشت: دانشگاه آزاد نیاز به احیاء دارد دیدار سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با فرماندار شهرستان به گزارش سلام مرودشت ، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور در فرمانداری با فرماندار ویژه مرودشت دیدار و گفتگو کرد. پیکری دانشگاه آزاد اسلامی را مانند بیماری دانست که در کما به سر می برد و نیاز به احیاء دارد و […]

دیدار سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با فرماندار شهرستان

به گزارش سلام مرودشت ، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور در فرمانداری با فرماندار ویژه مرودشت دیدار و گفتگو کرد.

پیکری دانشگاه آزاد اسلامی را مانند بیماری دانست که در کما به سر می برد و نیاز به احیاء دارد و افزود: متاسفانه در گذشته در بسیاری از شهرها و نقاطی که ظرفیت کافی نداشتند واحدهای دانشگاه آزاد احداث شد که پس از چند سال، با کاهش ورودی دانشجو، به مشکل برخورده و بسیاری نیز تعطیل شدند .

وی ادامه داد: ظرفیت های بسیار خوبی در شهرستان مرودشت در حوزه های مختلف گردشگری، صنعتی، کشاورزی و… وجود دارد که با استفاده صحیح از این پتانسیلها می‌توان مشکلات دانشگاه را رفع کرد.

رئیس کارگروه دانشجویی شهرستان مرودشت، افزودن رشته های پزشکی و پیراپزشکی را به خصوص با توجه به وجود مرکز آموزشی و درمانی شهید مطهری مرودشت، از جمله اقدامات بسیار مفید و موثر در جهت افزایش دانشجویان ورودی دانسته و اظهار داشت: ارائه رشته های مرتبط با ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان به ویژه در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، صنعت از دیگر راهکارهای ساماندهی و بهبود وضعیت دانشگاه آزاد واحد مرودشت است.

در ادامه این نشست جواد گرامی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، پس از بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود گزارشی از برنامه‌های آتی دانشگاه ارائه کرد .

گفتنی است از سوابق جواد گرامی، میتوان به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید اشاره نمود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار