تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11:51 ق.ظ
فرماندار ویژه مرودشت خبر داد: ممنوعیت تردد اتوبوس‌های خطوط روستایی برای مقابله با ویروس کرونا
فرماندار ویژه مرودشت خبر داد:      ممنوعیت تردد اتوبوس‌های خطوط روستایی برای مقابله با ویروس کرونا کارگروه سلامت شهرستان مرودشت ویژه پیشگیری و کنترل بیماری کرونا تشکیل جلسه داد. به گزارش سلام مرودشت جلسه کارگروه سلامت شهرستان، ویژه پیشگیری و کنترل بیماری کرونا به ریاست فرماندار ویژه مرودشت برگزار شد.رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت با تقدیر از اقدامات انجام گرفته توسط مسئولین و دست‌اندرکاران حوزه کنترل بیماری کرونا […]


کارگروه سلامت شهرستان مرودشت ویژه پیشگیری و کنترل بیماری کرونا تشکیل جلسه داد.


به گزارش سلام مرودشت جلسه کارگروه سلامت شهرستان، ویژه پیشگیری و کنترل بیماری کرونا به ریاست فرماندار ویژه مرودشت برگزار شد.
رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت با تقدیر از اقدامات انجام گرفته توسط مسئولین و دست‌اندرکاران حوزه کنترل بیماری کرونا گفت: به یمن اقدامات قاطع و به موقع و همکاری خوب مردم فهیم مرودشت، در زمینه پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا از شهرستان‌های دیگر جلوتر بوده و وضعیت خوبی داریم.

او افزود: اقداماتی که در حوزه امنیت بهداشت انجام گرفته مانند محدود کردن ساعت کار اصناف، کاهش تردد و قرنطینه خانگی مردم در این زمینه بسیار مثمرثمر بوده اند.

رئیس شورای تامین شهرستان مرودشت افزود: از امروز، عبور و مرور اتوبوس های خطوط روستایی را نیز ممنوع کردیم تا افراد کمتری در معرض آلودگی قرار گرفته و حضور مردم در فضای بیرون کاهش یابد .

پیکری با تاکید بر اینکه تمامی تصمیماتی که توسط کارگروه سلامت و شورای تامین گرفته می‌شود در تمام نقاط شهرستان و در دورترین روستاها نیز لازم‌الاجراست گفت: انتظار می‌رود با همکاری بیش از پیش مردم و توجه به ضرورت قرنطینه خانگی شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان خطاب به مدیران بانک‌های حاضر در جلسه، با تسلیت به مناسبت درگذشت تعدادی از کارکنان خدوم بانک‌های سطح کشور بر اثر بیماری کرونا گفت: باید به اماکنی مانند بانک‌ها که با تجمع مردم روبرو هستند توجه جدی‌تری شود. /روابط عمومی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار