تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11:04 ق.ظ
ورود افراد غیر بومی به مرودشت ممنوع شد/ تعطیلی تخت جمشید و نقش رستم
ورود افراد غیر بومی به مرودشت ممنوع شد/ تعطیلی تخت جمشید و نقش رستم  معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان، ورود افراد غیربومی به مرودشت ممنوع شده است و شهروندان سایر مناطق نمی توانند به این شهرستان سفر کنند.  به گزارش سلام مرودشت رهام پیکری روز دوشنبه  افزود: در مبادی ورودی مرودشت با بررسی پلاک […]
 معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان، ورود افراد غیربومی به مرودشت ممنوع شده است و شهروندان سایر مناطق نمی توانند به این شهرستان سفر کنند.

 به گزارش سلام مرودشت رهام پیکری روز دوشنبه  افزود: در مبادی ورودی مرودشت با بررسی پلاک خودروها، به افراد غیربومی اجازه ورود داده نمی‌شود ،  حفظ سلامت مردم خط قرمز ما است.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت همچنین در مورد انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر رها شدن جسد یک بیمار مبتلا به کرونا در خیابان‌های این شهرستان گفت: این موضوع صحت ندارد و فردی که در این فیلم دیده می‌شود، یک معتاد متجاهر است.

پیکری در ادامه با اشاره به برگزاری مستمر و روزانه جلسات ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان مرودشت افزود: تمامی تمهیدات لازم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان صورت گرفته و آموزش‌ها و توصیه‌های لازم نیز از طریق فضای مجازی به مردم ارایه شده است.

وی ادامه داد: فعالیت بازار به جز داروخانه‌ها و کالاهای پزشکی را محدود به ساعت ۱۰ الی ۱۶ کردیم و واحدهای صنفی ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شده‌اند که نظارت لازم نیز بر عملکرد آنان وجود دارد.

معاون استاندار فارس گفت: مجموعه جهانی تخت جمشید و نقش رستم نیز تعطیل شده است و به خاطر حفظ سلامتی مردم از پذیرش مسافران نوروزی معذور هستیم.
پیکری افزود: فعالیت ستاد اسکان مسافران نوروزی نیز تعطیل شده است و اجازه ورود افراد غیربومی به مرودشت را نمی‌دهیم.

وی همچنین در مورد تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا در شهرستان مرودشت گفت: تا کنون تست پنج بیمار مبتلا به کرونا مثبت اعلام شده است که برخی از این بیماران بومی شهرستان نبودند و با توجه به اینکه مرودشت یکی از قطب‌های پزشکی استان فارس محسوب می‌شود از شهرهای مجاور از بوانات، مرودشت و زرقان افراد مشکوک به این بیمارستان مراجعه کردند.

وی ادامه داد: این بیماران به بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز انتقال داده شده اند./روابط عمومی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار